تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

تدریس خصوصی آیلتس,تدریس خصوصی مکالمه زبان,تدریس خصوصی تافل

تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

تدریس خصوصی آیلتس,تدریس خصوصی مکالمه زبان,تدریس خصوصی تافل

تصورات اشتباه آزمون آیلتس

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۰۵ ق.ظ

برای موفقیت در ایلتس باید نمره 7 بگیرم!

آزمون آیلتس به صورت مردود یا قبول نمی باشد و به سنجش زبان انگلیسی می پردازد. اما شما می توانید برای خود تعیین کنید که طبق نیاز خود در این آزمون، آیا آن را قبول شده اید یا در آن مردود شده اید. برای مثال اگر شما مره آیلتسی را که در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه مورد نظرتان دریافت کرده اید، می توانید بگوید که در آزمون آیلتس قبول شده اید.

 

کشور های مختلف آزمون های آیلتس مختلفی را ارایه می دهند!

آزمون آیلتس داری دو نوع اصلی آکادمیک و جنرال می باشد شکل هر آزمون در سراسر دنیا به یک شکل می باشد و در کشور های گوناگون به صورت آسان تر و دشوارتر نمی باشد.

برای گرفتن نمره دلخواه باید تست های بسیاری انجام شود!

نیاز است که شما از تکنیک های مناسب به جای شرکت در چندین آزمون استفاده کنید تا بتوانید نمره بالایی را در آزمون آیلتس کسب کنید. اما به معنای این نیست که تست ها و نمونه سوال ها موثر نمی باشد. به یاد داشته باشید که آیلتس به سنجش سطح زبان انگلیسی شما می پردازد.

تمرین کردن قبل از آزمون آیلتس بسیار موثر است اما روش های تئوری وکاربردی بسیاری برای تمرین کردن وجود دارد ومجموعه ای از هر دو آن ها موجب می شود که بالا ترین نمره آیلتس را کسب کنید.

 

نیاز است که هنگام صحبت کردن لهجه غربی داشته باشیم!

تست اسپیکینگ بخشی از آزمون آیلتس می باشد که به ارزیابی سطح زبان انگلیسی شرکت کنندگان می پردازد.نیاز نیست که شما سعی کنید به لهجه های غربی صحبت کنید تا نمره بالایی را کسب کنید. سعی کنید که از لهجه طبیعی خود استفاده کنید و بر روی واضح صحبت کردن با سرعت طبیعی متمرکز شوید تا ممتحین متوجه صحبت های شما شود.

بسیاری از داوطلبان هستند که بدون داشتن لهجه بریتیش و آمریکایی موفق به کسب نمره 9 در آزمون اسپیکینگ آیلتس می شوند.

نیاز است که واضح صحبت کنید و خصوصیات تلفظی را به کار بگیرید، همانند تاکید در جملات، صداهای ضعیف و زیر وبم صدا.تلاش های خود را بر روی این موارد بگذارید.

 

اشتباهات رایج در اسپیکینگ آزمون آیلتس

تلفظ غلط کلمات در اسپیکینگ

یکی از اشتباهات  در آیلتس تلفظ غلط کلمات در آزمون اسپیکینگ آیلتس می باشد. آیلتس یک آزمون بین المللی است درنتیجه با طیفی از مردمان با زبان های مختلف سروکارداریم هر کدام با لهجه های مختلفی زبان انگلیسی را صحبت می کنند، یکی با لهجه هندی و یکی با لهجه فارسی. همه این موضوعات در آزمون آیلتس در نظرگرفته شده است بر خلاف این فکر اشتباه که هرکسی که دارای لهجه انگلیسی نباشد در روز آزمون اسپیکینگ نمره خوبی کسب نمی کند باید خدمت شما عرض کنم داشتن لهجه غیرازانگلیسی در روز آزمون مشکلی نیست تنها چیزی که پذیرفته شده نیست تلفظ غلط کلمات میباشد،پس سعی کنید کلمات را شمرده و به صورت کامل با رعایت استرس دقیق برروی حروف کلمه ادا کنید.

 

نخواندن دستورالعمل سوالات

یکی دیگر از اشتباهات در آیلتس می تواند نخواندن دقیق دستورالعمل سوالات باشد.به عنوان مثال در آزمون لیسنینگ در اکثر قسمت های آزمون می بینید که نوشته No More Than Three Words این به این معناست که پاسخ شما به سوالات باید در قالب 3 کلمه صورت بگیرد اگر شما 4 کلمه بنویسید و جواب شما هم درست باشد باید بگویم که این جواب غلط محسوب می شود، پس همیشه این موضوع را در نظر داشته باشید که به دستورالعمل سوالات با دقت بیشتری توجه نمایید. زمانی که نیاز دارید دو پاسخ به یک سوال دهید و در دستورالعمل نوشته شده که بیشتر از 3 کلمه نباید به سوالات پاسخ دهید حتما بین جواب دوم و اولتان پرانتز قرار دهید با این کار به تصحیح کننده این پیام را می دهید که فقط یکی از این جواب ها را هرکدام که درست باشد را به عنوان جواب صحیح انتخاب نماید.

 

تکرار سوالات در اسپیکینگ

این اشتباه بیشتر در اسپیکینگ رخ میدهد، به عنوان مثال اگر فرد مصاحبه کننده از شما بپرسد بهترین بازیگر سینما در تمام  زمان ها به نظرشما کیست؟ و شما در پاسخ دقیقا مثل طوطی سوال را تکرار می کنید و میگویید: بهترین بازیگر سینما در تمام زمان ها مرلین مولرو می باشد و این باعث می شود که شما این پیام را به مصاحبه کننده منتقل کنید که دامنه لغات آیلتس شما بسیار پایین می باشد و ناخودآگاه نمراتی از شما کسر میشود به جای این کار می توانید بگویید: من عاشق سینما هستم و به نظر من، معجزه بازیگری که همیشه نامش ماندگار است مرلین مولرو می باشد. ببینید در این پاسخ شما تمام لغاتی را که بلد بودید به رخ فرد مصاحبه کننده کشیدید و به او این پیام را منتقل کردید که دایره لغات شما بسیار زیاد است و مسلما نمره خوبی را کسب خواهید کرد. همین مساله در آزمون رایتینگ شما نیز مصداق دارد مخصوصا در پاراگراف Introduction که اولین پاراگراف هست سعی کنید دقیقا موضوع رایتینگ را در این پاراگراف تکرار نکنید و از خلاقیت خود استفاده کنید و کلمات مترادف را استفاده کنید مثلا به جای کلمه "مردم "از انسان ها،افراد،شهروندان استفاده کنید این باعث می شود که پاراگراف Introduction شما صرفا یک کپی از موضوع نباشد.

 

پاسخ ندادن به تمام سوالات

 اشتباه دیگر در آیلتس پاسخ ندادن به تمام سوالات است. توجه داشته باشید که آزمون آیلتس نمره منفی ندارد درنتیجه سعی کنید به تمام سوالات پاسخ دهید حتی اگر مطمئن نباشید که پاسخ یک سوال دقیقا چه می باشد سعی کنید جواب سوالات را حدس بزنید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۶
گروه آموزشی شانژاد

تصورات اشتباه آزمون آیلتس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی