تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

تدریس خصوصی آیلتس,تدریس خصوصی مکالمه زبان,تدریس خصوصی تافل

تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

تدریس خصوصی آیلتس,تدریس خصوصی مکالمه زبان,تدریس خصوصی تافل

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است


1-علاقه به آموزش و تدریس زبان: یک مدرس زبان خوب و موفق معمولا به تدریس و آموزش زبان علاقه دارد و از کار خودش لذت می برد. یک مدرس زبان خوب چون خودش به کاری که انجام می دهد علاقه دارد و با عشق تدریس می کند این عشق و علاقه را به شاگردهای خودش هم منتقل می کند و شاگردها معمولا از تدریس چنین استادی لذت می برند. علاقه به کار در نحوه حرف زدن، چگونگی برخورد با شاگردها و .... خودش را نشان خواهد داد و افرادی که به کار خودشان علاقه دارند معولا موفق تر هم هستند.


2- تسلط کامل بر زبان خارجی ای که تدریس می کند: علاوه بر بحث علاقه به تدریس و آموزش زبان، ویژگی دیگری هم وجود دارد که اگر یک مدرس زبان آن را داشته باشد حتما در کار خودش موفق تر خواهد بود. اساتید موفق زبان انگلیسی،  و یا هر زبان خارجی دیگری معمولا به صورت 100 درصد بر مبحثی که تدریس می کنند مسلط هستند. در نتیجه به بهترین شکل می توانند آن را به شاگردهای خودشان منتقل نمایند. میزان مفید بودن کلاس ها به صورت مستقیم متناسب است با میزان تسلط مدرس زبان بر مبحثی که تدریس می کند. بنابراین مدرسین خوب و موفق زبان به صورت مداوم روی خودشان کار می کنند و تسلط خودشان را افزایش می دهند.



3- موفق در جذب شاگرد با امتحان کردن راهکارهای مختلف: یکی دیگر از ویژگی های مدرسین خوب زبان انگلیسی این است که راهکارهای مختلفی را برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان امتحان می کنند و فقط خودشان را محدود به همکاری با آموزشگاهها نمی کنند. اساتید خوب زبان پردرآمد هم هستند. برای کسب درآمد بالا باید تعداد شاگردهای زیادی داشت و در نتیجه باید روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کرد.


4-تدریس متنوع، خلاقانه و دو طرفه: برای تبدیل شدن به یک مدرس خوب و موفق زبان باید کلاس های متنوعی داشته باشید. باید کلاس ها به گونه ای برگزار شود که شاگردهای شما از آن لذت ببرند. یکی از ویژگی های مهم معلم های موفق زبان این است که از روش های به روز و جدید برای ارائه درس استفاده می کنند و سعی می کنند با پرسیدن سوال از شاگردهای خودشان و خواستن توضیح از آنها هر چه بیشتر کلاس را به سمت دو طرفه بودن پیش ببرند. به هر میزان مشارکت شاگردها در برگزاری کلاس بیشتر باشد بازدهی کلاس هم افزایش می یابد.



5-پشتیبانی از شاگردها و حمایت کامل برای نتیجه گرفتن زبان آموزان: آخرین ویژگی ای که در این بخش توضیح داده می شود این است که مدرس خوب زبان باید از شاگردهای خودش حمایت نماید. باید در کلاس ها مشاوره داد و به تناسب وضعیت هر کدام از شاگردها راهکارها و پیشنهادهایی داد تا شاگرد بتواند پیشرفت کند و خوب زبان را یاد بگیرد. حامی بودن و پشتیبان بودن و همچنین متعهد بودن به کار و تلاش برای به نتیجه رساندن شاگردها ویژگی بسیار خوبی است که اگر یک مدرس زبان داشته باشد در بلند مدت نتیجه آن را به خوبی خواهد دید. در چنین حالتی شاگردها دوباره در مقاطع بالاتر پیش همان استاد برخواهند گشت و یا شاگردهای جدیدی را معرفی خواهند کرد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۹:۵۸
گروه آموزشی شانژاد