تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

تدریس خصوصی آیلتس,تدریس خصوصی مکالمه زبان,تدریس خصوصی تافل

تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

تدریس خصوصی آیلتس,تدریس خصوصی مکالمه زبان,تدریس خصوصی تافل

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

 
 
 
حروف ربط درواقع نقش اتصال دو جمله و عبارت را بر عهده دارند و میتوان گفت در مکالمه نیز کاربرد بسیاری خواهند داشت. توصیه می شود اینگونه حروف را نه به صورت حفظی بلکه با تمرین زیاد و کاربرد آن در جملات مختلف یاد بگیرید. بهکلام به حرف ربط های مهم در زبان انگلیسی اشاره می کند که می تواند برایتان بسیار جذاب باشد.
 
 

هماهنگی اتصالات:

کار یک هماهنگی همبستگی این است که به دو کلمه ، عبارت یا بند مستقل بپیوندید ، که از نظر ساختار موازی هستند. هفت پیوند هماهنگ وجود دارد که تقریباً متداول ترین آنها:
and, but, for, nor, or, so, yet.
Example:
 
We went to the stadium and enjoyed the cricket match.
Do you want an ice cream or chocolate?
Go away and never come back.
 

پیوندهای همبستگی:

یک رابطه همبسته از مجموعه ای از کلمات در یک ساختار جمله موازی برای نشان دادن تضاد یا مقایسه قسمت های برابر یک جمله استفاده می کند. کلمات پیوندهای همبستگی ارتباط ویژه ای بین آنها دارند.
 
The correlative conjunctions are not only - but also, either- or, neither - nor, both - and, not - but, whether -or.
Example:
Neither Alex nor Robin can play baseball.
  • I want both ice cream and
  • He ate not only the ice cream but also the chocolate.
 

حرف اضافه چیست؟

حروف اضافه کلمات کوتاهی هستند که معمولا پیش از اسم ها می آیند. حروف اضافه رابطه بخش های مختلف جمله با هم را نشان می دهند. در زبان انگلیسی بیش از ۱۰۰۰ حرف اضافه وجود دارد. یک راه خوب برای تشخیص حروف اضافه در جمله این است که دنبال کلمه ای بگردیم که دو جمله را به هم متصل میکنند. حروف اضافه این کار را با نشان دادن مکان و حرکت، مالکیت، زمان و چگونگی تمام شدن کاری نشان میدهند. 
کلماتی مانند “of“، “to“، “for“، “with“، “on” و “at” که در زبان انگلیسی کاربرد فراوانی دارند، همگی حرف اضافه هستند.
برای مثال:
I am heading to the united state of America.
This mansion is for sale.
I drank some water, for I was thirsty .
I feel sorry for your friend.
He cut my long hair with serrated scissor.
She came to our house with unbelievable pride.
That’s the car of my new neighbor.
 

فرق حرف اضافه با حرف ربط چیست؟

تفاوت حرف اضافه و حرف ربط را می توان این گونه بیان کرد که حرف ربط بین دو جمله می آید و دو جمله را به هم مربوط می کند ولی حرف اضافه داخل یک جمله می آید و کلمۀ بعد از خودش را متمم می کند. به عبارت دیگر حرف اضافه در یک جمله و به هر تعداد می تواند باشد ولی حرف ربط حتماً باید بین دو جمله باشد و تنها یک حرف ربط می تواند بیاید.
 

موارد استفاده از ویرگول در زبان انگلیسی

از ویرگول برای جدا کردن جمله واره های غیر وابسته استفاده کنید. البته فقط وقتی که با این حروف ربط جمله واره ها به هم وصل شده اند : and, but, for, or, nor, so, yet
The game was over, but the crowd refused to leave.
The student explained her question, yet the instructor still didn’t seem to understand.
 
اگر کلمات زیر در ابتدای جمله بیایند یک جمله واره وابسته می سازند که معنایش کامل نیست و باید پس از آن ویرگول گذاشت.
 
 
After, although, as, because, if, since, when, while)
While I was eating, the cat scratched at the door.
If you are ill, you ought to see a doctor.
 
به مثال های زیر دقت کنین:
  • You can drink chocolate milk either hot or cold.
  • شما میتونین شیرکاکائو رو یا گرم یا سرد بنوشین.
 
  • Neither Ali nor Hasan had been to Italy before.
  • نه علی و نه حامد قبلاً ایتالیا نرفته بودن.
 
  • Both you and I know what really happened.
  • هر دوی ما (هم تو هم من) میدونیم واقعاً چه اتفاقی افتاد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۸ ، ۱۴:۴۷
گروه آموزشی شانژاد
   

کانادا، دومین کشور بزرگ جهان، واقع در قاره آمریکای شمالی و با آب‌و‌هوایی سردسیر است. پایتخت کانادا شهر اتاوا و از جمله شهرهای بزرگ آن می‌توان به تورنتو، مونترال و ونکوور اشاره کرد. اولین زبان رسمی کانادا انگلیسی و دومین زبان رسمی آن فرانسوی است که فقط در برخی از استان‌ها و شهرها (همچون کبک) از آن استفاده می‌کنند. در زبان اول، زبان آموزان با شرکت در دوره‌های زبان انگلیسی متفاوت با منابع و تکنیکها آموزش انگلیسی کانادا، برای مقاصد مختلف آموزش می‌بینند.

در کنار آزمون های معروف آیلتس و تافل آزمون دیگری به نام PTE وجود دارد که جهت ارزیابی سطح زبان انگلیسی افرادی که زبان اصلی آنها انگلیسی نیست طراحی شده است.

 Pearson Test of English Academic یا بطور اختصار آزمون PTE توسط سازمان Pearson  برگزار می شود و در میان آزمون های کامپیوتری بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. این آزمون مورد تایید بسیاری از کشورها از جمله آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزلند و انگلستان می باشد.

آزمون پی تی ای توسط افراد مجرب و به صورت کاملا علمی و بر اساس آزمایش های آماری، در سه حالت General، Academic  و Young learners طراحی شده است. آزمون پی تی ای PTE برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ برگزار و توسط متخصصان این حوزه معتبر و قابل اعتماد شناخته شد؛ از این رو به دانشگاه ها، دولت ها، کارفرمایان و متخصصان معرفی گردید.

برای آزمون PTE  حداقل باید 16 سال داشته باشید. اگر 16 یا 17 ساله هستید، باید فرم رضایت نامه والدین بهمراه امضاء آنها را قبل از آزمون تهیه کرده و به سازمان ارائه بدهید. برای افراد بالای 18 سال این کار الزامی نیست.

تحقیقات تایید کرده است که تصحیح خودکار نتایج عینی تر و تحلیلی تری نسبت به مصحح ها ارائه می کند. سیستم تصحیح خودکار PTE بی طرف است یعنی عوامل خارجی مانند ظاهر شما، شخصیت شما یا زبان بدن شما نمی توانند بر نمره شما اثر بدی داشته باشند. سیستم تصحیح خودکار PTE به این معناست که شما می توانید مطمئن باشید که فقط عملکرد زبانی شما مورد ارزیابی قرار گرفته است. علاوه بر این، موسساتی که این نمرات برای آنها ارسال خواهد شد مطمئن می شوند که نمره شما دقیق و صحیح است و نمایانگر توانایی زبان انگلیسی شماست.

 

آزمون PTE (پی تی ای) به نسبت باقی آزمون های بین الملی زبان انگلیسی از مزیت های بیشتری برخوردار است. به همین دلیل انتخاب این آزمون برای مهاجرت و ادامه تحصیل می تواند گزینه مناسبی باشد. آزمون PTE  به دلیل مزایای بخصوص و انکارناپذیری که دارد باعث محبوبیت شده است.

آزمون PTE کامپیوتر بِیس است.

یکی از مزایای آزمون PTE، کامپیوتر بیس بودن آن است. یعنی تمامی اجزای آزمون از کامپیوتر تشکیل شده است و حتی صحیح کردن نمرات آزمون توسط کامپیوتر انجام می شود پس خطای کمتری نسبت به بقیه آزمون ها دارد.

 

راحت ترگرفتن ویزا

یکی از مهم ترین شرایط اخذ ویزا در کشور های مختلف داشتن مدرک زبان انگلیسی می باشد. نمره قبولی در آزمون های TOEFL  و IELTS این امکان را به شما می دهد تا بتوانید با شرایطی بهتر ویزا کشور مورد نظر خود را دریافت کنید. آزمون PTE نیز این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ویزا اکثر کشور ها را به راحتی دریافت کنید. کانادا، نیوزلند، استرالیا، آمریکا و انگلیس از جمله کشور هایی هستند که میتوانید به راحتی از آن ها پذیرش بگیرید. ساده تر شدن اخذ ویزا یکی از مهمترین مزایای آزمون PTE است.

مدرک PTE در سطوح جهانی پذیرفته شده است و از نظر اعتبار با محدودیتی مواجه نمی‌شوید.

در بخش رایتینگ نگران از دست دادن نمره برای دست خط خود نباشید و همینطور برای اسپیکینگ شما مجبور نیستید جلوی یک ممتحن بنشینید و این استرس شما را کاهش می‌دهد.

امکان ارسال نتیجه آزمون و نمرات بطور کامل به موسسات مقصد در صورت درخواست متقاضی بدون هزینه اضافی خواهد بود.

 

رزرو تست PTE به سادگی به صورت آنلاین قابل انجام است. متقاضیان می توانند یکی از 240 مرکز برگزاری آزمون Pearson را در بیش از 50 کشور انتخاب نموده و سپس تاریخ و ساعت برگزاری آن را انتخاب نمایند. PTE در 365 روز سال در سراسر جهان برگزار می شود.

 

 

مراحل آزمون PTE

  Speaking   و   Writing

Listening

Reading

 

 

آزمون PTE در کشور های مختلف برگزار می گردد ، ولی شش کشور که در نزدیکی ما قرار دارند که راحت ترین راه برای کسب مدرک آزمون PTEهستند.
کشور های عراق ، لبنان، آذربایجان، ترکیه، امارات و عمان  از جمله کشور هایی هستند که آزمون PTE  را برگزار می کنند. از لحاظ هزینه ای ثبت نام آزمون در کشور ترکیه ارزان تر از بقیه کشور ها می باشد.

با توجه به کامپیوتری بودن آزمون PTE با کمی هوشیاری و اطلاعات از مدل سوالات آزمون و استفاده از منابع مناسب و شرکت در دوره‌های آمادگی PTE  و چند دوره آزمون آزمایشی ماک PTE، می‌توانید نمره بالا کسب کنید و با زیرکی از این فرصت طلایی و حضور آزمون دوستانه‌تری بنام PTE استفاده کنید.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۸ ، ۱۲:۱۹
گروه آموزشی شانژاد

  

فرصت های شغلی بهتر و بیشتر

پیشرفت تکنولوژی زبان را به نقاط دوردستی از جهان کشاند که پیش از آن میسر نبود. تحقیقی که به تازگی توسط سایت معتبر LinkedIn صورت گرفته است نشان می دهد که بیش از ۹۰ درصد شرکت ها و کمپانی ها استخدام فردی که توانایی صحبت کردن به زبان انگلیسی را داراست در اولویت قرار داده و او را برای کسب و کار خود سودمند می دانند. از آن گذشته، اگر به آگهی های استخدامی اکثر شغل ها نگاهی بیندازید در لیست نیازمندی های احراز، دانش زبان انگلیسی در جایگاه های اول گرفته است که اهمیت آنرا نشان می دهد.

اگر به دنبال یافتن کار در کشوی دیگر هستید در آن صورت دانستن زبان الزامی است.

 

تدریس خصوصی 

تدریس خصوصی، شغلی برای فارغ‌ التحصیلان زبان انگلیسی است که با توجه به تلاش و ذکاوت شما، می‌تواند پردرآمد یا کم‌درآمد باشد. با توجه به ضعف عمومی دانش‌آموزان در درس زبان انگلیسی، اهمیت کنکور و دانشگاه، افزایش سفر به کشورهای انگلیسی زبان و دلایلی اینچنین، نیاز به کلاس‌ های خصوصی زبان انگلیسی افزایش یافته‌است. 

مترجمی 

 

یکی دیگر از مشاغلی که فارغ‌ التحصیلان رشته‌های زبان انگلیسی، علی الخصوص گرایش مترجمی، می‌توانند به صورت تخصصی انجام دهند، ترجمه است. یک مترجم می‌تواند به صورت شخصی یا کارمندی مشغول به کار شود. چنانچه مترجمان قصد داشته باشند به صورت شخصی کار کنند، می‌توانند به صورت غیررسمی با شرکت‌های ترجمه، دارالترجمه‌ها یا خدمات دانشجویی همکاری داشته‌باشند.

 

اینترنت

بر طبق آمار، زبان انگلیسی بیش از هر زبان دیگری به صورت آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه بیش از 1 میلیون کاربر در سرتاسر جهان به جستجو و تایپ در فضای وب به زبان انگلیسی می‌پردازند. بنابراین، از جمله کاربردهای زبان انگلیسی در زندگی شما این است که با تسلط بر این زبان، خواهید توانست از منابع گسترده‌تری در فضای مجازی بهره‌مند شوید. می توان گفت کلید اینترنت، زبان انگلیسی است.

 

لذت بردن از موسیقی و فیلم

اگر شما بر زبان انگلیسی تسلط پیدا کنید، توانایی تماشا طیف وسیع‌تری از فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی را پیدا خواهید کرد. همچنین از شنیدن موسیقی‌های انگلیسی نیز در کنار موسیقی‌های زبان مادری‌تان لذت می برید. بنابراین، از دیگر کاربردهای زبان انگلیسی می‌توان به امکان لذت بردن از محصولات فرهنگی بیشتر و متنوع‌تر برای علاقه‌مندان به یادگیری زبان انگلیسی اشاره نمود.

 

مهاجرت

مهاجرت به کشورهای دیگر، به ویژه کشورهای انگلیسی زبان، نیازمند آشنایی مهاجرین با زبان انگلیسی می‌باشد. از دیگرمزایای زبان انگلیسی  می‌توان به تسهیل فرایند مهاجرت زبان آموزان به کشورهای دیگر، به ویژه کشورهای انگلیسی زبان اشاره نمود.

بدیهی است زبان انگلیسی یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای یادگیری زبان دوم است، چون منابع آن در دسترس بوده و آموزشگاه‌های زبان انگلیسی هم فراوان. به همین خاطر به افرادی که:

  1. در سنین بازنشستگی قرار دارند؛
  2. در حال تحصیل و یادگیری مستمر نیستند؛
  3. به علت وراثت، در معرض بیماری‌های مغزی قرار دارند؛
  4. دارای نشانه‌های اولیهٔ بیماری‌های مغزی هستند؛
  5. در مشاغل پراسترس فعالیت دارند؛

یادگیری زبان انگلیسی به‌عنوان یک راه‌حل پیشگیرانه توصیه می‌شود.

زبان انگلیسی و مهارت‌های کامپیوتری

حدود 80 درصد از اطلاعات کامپیوتر، به زبان انگلیسی تحلیل و ارائه می‌شود؛ همین‌طور زبان رسمی مورداستفاده در پایگاه جستجوهای اینترنتی همچون گوگل، زبان انگلیسی است. از آنجا که قلمرو فعالیت‌های اینترنتی، بدون حد و مرز است، ممکن است محتوایی که امروز در سایت شما منتشر می‌شود، مورداستفادهٔ یک کاربر انگلیسی‌زبان قرار گیرد.

کلید موفقیت بسیاری از سایت‌های اینترنتی، دوزبانه بودن آن‌هاست. سایت‌هایی که محتوای خود را به دو زبان فارسی و انگلیسی عرضه می‌کنند، از شانس بیشتری برخوردارند که از بازدید و رتبهٔ بالاتری در گوگل برخوردار باشند. پس ضرورت یادگیری زبان انگلیسی برای فعالان این حوزه هم بسیار مهم است.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید دلایل بسیاری در راستای ضرورت یادگیری زبان انگلیسی برای اقشار مختلف افراد وجود دارد؛ بنابراین لازم است، آموزش زبان انگلیسی به‌صورت فراگیر و به‌صورت درست اجرا شود. ازاین‌روبسیار مهم است آموزش زبان انگلیسی در مدارس، به‌صورت کارآمدتر اجرا شود؛ در این صورت حتی فردی که در کلاس‌های خصوصی و آموزشگاهی، اقدام به یادگیری زبان انگلیسی نکند، باید از توانایی بالا و قابل قبولی در زبان انگلیسی برخوردار باشد

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۸ ، ۱۵:۵۶
گروه آموزشی شانژاد