تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

تدریس خصوصی آیلتس,تدریس خصوصی مکالمه زبان,تدریس خصوصی تافل

تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

تدریس خصوصی آیلتس,تدریس خصوصی مکالمه زبان,تدریس خصوصی تافل

۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

 

 

مطالعه و یادگیری زبان یکی از کارهاییست که برای همگان مفید و پر فایده است. در این راستا از زمان کودکی به ما توصیه شده است که اوقات تنهایی و فراغت خود را با مطالعه کتاب پر کنیم. همه ما می دانیم که کتاب خواندن چه فوایدی برای خود شخص و چه تاثیری روی جامعه دارد، بنابراین بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی خواندن کتاب هایی است که به این زبان نوشته اند.

به فایلهای صوتی گوش دهید

یکی دیگر از بهترین روش های یادگیری زبان انگلیسی گوش دادن به فایل های صوتی است، در این زمینه توصیه می کنیم که حتما به فایل هایی گوش دهید که به موضوع آن علاقه مند باشید. مثلا اگر علاقه مند به اخبار هستید می توانید به کانالهای تلویزیونی اخبار خارجی گوش دهید. مهم نیست که چند درصد موضوع را متوجه می شوید، مهم اینست که گوش شما با لغات جدید و طرز تلفظ شما با آنها آشنا شود. یکی دیگر از مهمترین هدفهای این کار، این است که می توانید با گوش دادن به این فایل ها هر روز لغات جدیدی یاد بگیرید. حتی می توانید لغات جدیدی را که گوش می دهید در دفترچه خود یادداشت کنید.

 

 

 

 

 

دستور زبان بدانید

روشی که در بالا برای یادگیری لغات توضیح دادم بسیار روش پر کاربردی برای یادگیری زبان است ، اما به خاطر داشته باشید که برای یادگیری زبان انگلیسی شما باید با دستور زبان آن زبان به خوبی آشنا باشید. در واقع می توان گفت که درصد بالایی از یادگیری شما به این امر بستگی دارد و تنها با یادگیری لغات جدید نمی توانید به صورت کامل زبان انگلیسی را یاد بگیرید. پس گرامر خود را تقویت کنید.

 

 

 

 

 

استفاده مفید از گوشی موبایل

استفاده از موبایل و همراه بودنش با ما در دنیای امروزی یکی از کارهای اجتناب ناپذیر است. ما در طول روز ساعتهای زیادی را صرف چرخیدن در دنیای مجازی می کنیم  پس چه بهتر که بتوانیم از آن بهره مفید نیز ببریم. اگر هروز با دوستان خود از طریق تلفن همراه در ارتباط هستید می توانید به جای این که به زبان خودتان صحبت کنید می توانید این مکالمه را به زبان انگلیسی انجام دهید. یا پیامهای خود را از طریق شبکه های اجتماعی به صورت انگلیسی نوشته و برای دوستان خود بفرستید.

 

 

 

 

 

یکی دیگر از روشهایی که بسیار مفید و پر فایده هستند استفاده از فلش کارتهاست . شما می توانید روزانه فقط  5کلمه جدید یاد بگیرید که تعداد آن ها در سال 1825 کلمه می‌شود. زمان مورد نیاز برای یادگیری 5 لغت جدید در روز تنها 40 دقیقه است. شما با همین زمان اندکی که صرف می کنید می توانید به نتیجه بسیار مطلوبی برسید.

 

 

 

ایجاد انگیزه در یادگیری زبان انگلیسی

متن‌های کوتاه شروع کنید. در آموزش زبان انگلیسی نقل قول‌ها عالی هستند. اگر موضوع خاصی مورد علاقه‌ی شماست یا فرد خاصی مورد علاقه‌تان است در سایت‌های نقل قول، جملاتی مربوط به آن فرد یا موضوع را پیدا کنید و یادداشت کنید. ممکن است که تمام مطالب را متوجه نشوید، هیچ ایرادی ندارد بدون نگرانی سراغ مطلب بعدی بروید.

 

 

 

با آینه هم صحبت شوید

تمام مراحلی که در بالا برای شما توضیح دادم تک تک به پیشرفت شما در یادگیری زبان انگلیسی کمک می کنند . حال که با این مراحل آشنا شدید قسمت صحبت کردن با آینه را به شما پیشنهاد می دهم. شاید در ابتدا از اینکه جلوی آینه باستید و با خودتان صحبت کنید خندتان بگیرد اما روشی بسیار خوب برای بالا بردن اعتماد به نفس در صحبت کردن است. راجع به یه موضوع یه presentation کوتاه تهیه کنید و با صدای بلند جلوی آینه ارائه بدهید. این کار به معنای دیوانه شدن شما نیست.

 

شما میتوانید در کلاس های تدریس خصوصی زبان استاد شانژاد استفاده کنید.

 

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۳۵
گروه آموزشی شانژاد


این دو کلمه به معنی «خیلی، آن قدر، آن چنان» هستند. پس از so صفت یا قید و پس از such اسم یا گروه اسمی (اسم و صفت) می‌آید.

ساختار های مربوط به So و Such از آن دست ساختار هایی هستند که در بخش رایتینگ Writing آزمون های بین المللی مانند آیلتس IELTS و تافل TOEFL کاربرد فراوان دارند.

یادگیری و آموزش ساختارهایی که با So و Such ایجاد می شوند به مهارت مکالمه انگلیسی شما کمک فراوانی می کند.

کلمه so را با صفت و یا قید به کار می بریم. مانند: so quick و so quickly

وقتی so در این ساختار به کار رود، معمولا یک حقیقت بیان می‌شود که در  پی خود نتیجه‌ خاصی را به دنبال دارد.

 So می تواند با صفت ترکیب شود و آن صفت را به بیشترین حد نشان دهد. به مثال ها توجه کنید.

نکته: کلمات so و such باعث قوی تر شدن معنای صفت و یا قید ما در جمله می شوند.

مثال :

The music is so loud! I wish they would turn it down

This shirt is so big. I want smaller one.

 

The music is so loud that I can’t sleep.

This shirt is so big that I don’t want it. 

 

کلمه such را با اسم به کار می بریم. وقتی such استفاده شود، بیان احساسات شدید و یا نظری شخصی نسبت به یک موضوع ارایه می‌شود.

این فرمول برای استفاده از Such  به شما کمک فراوانی می کند:

such + a/an + (adjective) + singular noun + that

He had such a low grade that he hid his exam paper

 This is such an interesting book that I can't stop reading it

 

کاربرد so و such در جمله‌های عاطفی و احساسی

این جمله‌ها نیز از ساختار so … that یا such … that تبعیت می‌کنند با این تفاوت که that از آن‌ها حذف شده است. این جمله‌ها به علامت تعجب ختم می‌شوند.

He is such a gentleman!

She is so beautiful!

 

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۸ ، ۱۰:۰۴
گروه آموزشی شانژاد

 

 

آزمون آزمایشی آیلتس که به آن امتحان ماک یا پروماک‌آیلتس نیز گفته می شود، نمونه ی شبیه سازی شده از آزمون آیلتس می باشد که امکان سنجش دقیق نمرات در آزمون استاندارد را بدون پیچیدگی های ثبت نام آزمون رسمی و با هزینه ای بسیار کم فراهم می نماید.

موسسه بهکلام بر این است که آزمون های آزمایشی آیلتس این مرکز، با در نظر گرفتن تمامی مراحل آزمون اصلی مانند پر کردن پاسخنامه ها، دستور العمل های روز آزمون، شماره داوطلبی و جزئیات دیگر، برگزار شوند تا داوطلبان درک صحیح و تجربه ای واقعی از آزمون  IELTS داشته باشند.

 

 

امتیازهای آزمون آزمایشی

*سطح استاندارد سوالات

سؤالات آزمونهای آزمایشی IELTS آزمون آزمایشی آیلتس از لحاظ سطح سختی یا سهولت سؤالات، سطح تمایز پذیری سؤالات، توزیع منطقی پاسخها و Construct Validation کاملا استاندارد و قابل اعتماد میباشند. بنابراین داوطلبان میتوانند ارزیابی صحیح و منطقی از شرایط مشابه با آزمون اصلی داشته باشند.

 

*کارنامه آزمون

آزمون آزمایشی IELTS به صورت تحلیلی برگزار میگردد و این یک تحلیل استاندارد است!

 

*تحلیل Speaking

یکی از ذغده های همیشگی داوطلبان، راهکارهای مفید جهت ارتقا نمره Speaking میباشد. ما این موضوع را درک می کنیم. ممتحنین ما نقاط ضعف و قوت آزمون مصاحبه IELTS شما را تحلیل و ارزیابی کرده و با اتکا به دانش و تجربه ، روشهای استاندارد و علمی جهت ارتقای سطح فعلی آزمون مصاحبه تان را ارائه میدهند.

 

*تصحیح رایتینگ 1

تصحیح رایتینگ در آزمونهای آزمایشی توسط دو ممتحن به صورت مجزا انجام می شود ، به گونه ای که هیچ یک از ممتحنین از نمره ممتحن دیگر اطلاع ندارند. این روش دقیقا مطابق با متد آزمون اصلی آیلتس است. و همچنین از سلیقه ای نمره دادن ممتحن جلوگیری می شود.

 

*تصحیح Writing 2

تصحیح رایتینگ شما توسط ممتحنین با تجربه انجام می شود و ایشان بازخوردهای نوشتاری را در برگه شما ثبت می کنند و همچنین در جهت رفع اشکال و نقاط ضعف شما تحلیل جداگانه ای را نیز در نظر می گیرند که با حضور خود زبان آموز انجام می شود.

 

 

 

 

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۸ ، ۱۰:۴۸
گروه آموزشی شانژاد


چندی پیش صحبت هایی درباره افزایش قیمت آزمون آیلتس شده بود که در نهایت با افزایش ۱ میلیون و ۷۵۰ هزار‌تومانی همه را شگفت زده کرد.

قیمت آزمون آیلتس در ایران به رقم ۲۷۹۵۰۰۰۰ دو میلیون و هفتصد و نود و پنج هزار‌تومان رسید.

در حال حاضر مراکز برگزار کننده آزمون آیلتس در تهران مانند: پروشات و همچنین سنترهای آیلتس تهران، عصر‌دین‌و‌دانش و ایرسافام به صورت رسمی رقم جدید قیمت آزمون آیلتس را در بخش ثبت نامی سایتهای خود لحاظ کردند.

و البته سازمان سنجش که در تاریخ ۹ مرداد ۹۷ قیمت آزمون آیلتس را به ۱ میلیون و ۱۸۰ هزارتومان افزایش داده‌بود و در روزهای آتی قیمت درج شده در سایت سازمان سنجش بروز خواهد شد.

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۸ ، ۱۵:۰۲
گروه آموزشی شانژاد


اولویت یادگیری یعنی ابتدا یادگیری را با واژه های بسیار کاربردی و رایج شروع کنید و رفته رفته به سمت واژه های پیچیده تر بروید. اشتباه بسیار رایجی که در بین زبان آموزان می بینیم استفاده از کتاب هایی مثل 504 یا Essential words for TOEFL برای افزایش گسترش دامنه لغات است. گرچه این کتاب ها مفید هستند اما واژه های ارائه شده در آنها خیلی رایج نیستند. بخشی از این واژه ها را تنها در متون ادبی می توانید پیدا کنید، پس شروع کردن با این کتاب ها کمکی به شما نمی کند. ما سعی کرده ایم در طول دروس، اولویت یادگیری واژه ها را تا جای ممکن حفظ کنیم تا بتوانید بهترین استفاده را از آنها بکنید.

به خاطر داشته باشید استفاده از برخی واژه ها تنها در کاربردهایی خاص انجام می شود. مثلا واژه abolish در واژه نامه به معنای “تمام کردن”، “پایان دادن”، “منسوخ کردن” مورد اشاره قرار گرفته اما معمولا تنها برای اشاره به “ممنوعیت برده داری” یا ممنوعیت های قانونی در متون حقوقی استفاده می شود. اگر از این واژه برای کاربردهای روزمره استفاده کنید ممکن است کسی منظور شما را متوجه نشود. سعی کنید در ابتدا واژه های ملموس تر و محاوره ای تر را انتخاب کنید سپس به کلمات پیچیده تر بپردازید.

نیازی نیست همه واژه های انگلیسی را یاد بگیرید. جالب است بدانید که با دانستن تنها 1000 واژه می توانید در سطح متوسط انگلیسی صحبت کنید، به این شرط که از واژه ها به درستی استفاده کنید. پس به یاد داشته باشید نحوه استفاده از یک واژه دقیقا به اندازه معنای آن مهم است. سعی کنید روزی بیش از 10 واژه یاد نگیرید (چون همه را به سرعت فراموش خواهید کرد.)

زبان آموزان عزیز باید بدانند که هنگامیکه با واژه یا لغت جدیدی روبرو می شوند ضمن اینکه معنی لغت را از دیکشنری یا واژه نامه جستجو می کنند حتما طرز تلفظ و یا Pronunciation کلمه را نیز یاد بگیرند.  بهترینراه برای یادگیری تلفظ یک واژه استفاده از شکل فونتیک آن است.

فراموش نکنید یکی از ساده ترین و موثرترین روشهای یادگیری واژه تکرار است. هر چه بیشتر یک چیز را تکرار کنید احتمال به یادآوری آن بیشتر خواهد شد. از تکرار کردن واژه ها خسته نشوید. این کار را برای خود به صورت یک فعالیت روزانه مستمر انجام دهید تا نتیجه شما را شگفت زده کند.


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۴۴
گروه آموزشی شانژاد

بی شک یکی از دغدغه های زبان آموزان گرامی، علی الخصوص در آزمونهای اخیر IELTS برگزار شده در ایران، برآورد دقیق نمره اسکیل Writing با توجه به استانداردهای تصحیح اوراق توسط ممتحنین آزمون رسمی IELTS می باشد که با توجه به هزینه شرکت در آزمون آیلتس (۲ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان)، چنین امکانی به آسانی میسر نمی‌باشد. خانه آیلتس آفرینش با درک این موضوع و ایجاد سامانه ای جهت ارسال و تصحیح Writing داوطلبین گرامی متقاضی شرکت در آزمون IELTS سعی در ارائه خدماتی بهتر و کامل‌تر را به زبان آموزان محترم دارد.

 


هزینه تصحیح رایتینگ

·        هزینه تصحیح ۱ برگ Writing به همراه بررسی و اطلاعات آماری معادل 50 هزارتومان برای تسک ۱ و تسک ۲ می‌باشد.     

تصحیح رایتینگ شامل موارد زیر است:

-         ذکر اشتباهات در حوزه لغات، املاء، گرامر، علامت گذاری و ساختار پاراگراف. همراه با اشاره به جایگزین مناسب

-         پیشنهاد برای پاراگراف بندی بهتر

-         ارائه فهرستی از اشتباهات پر تکرار شما

-         ارائه فهرستی از توصیه ها جهت ارتقاء سطح نوشتار

-         تفسیر کلی اشکالات از دیدگاه مصحح

-         تخمین نمره برای هریک از چهار معیار ارزیابی در هر دو Task

-         تخمین نمره در آزمون رسمی IELTS

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ خرداد ۹۸ ، ۰۹:۵۳
گروه آموزشی شانژاد