تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

تدریس خصوصی آیلتس,تدریس خصوصی مکالمه زبان,تدریس خصوصی تافل

تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

تدریس خصوصی آیلتس,تدریس خصوصی مکالمه زبان,تدریس خصوصی تافل

تدریس خصوصی آیلتس در منزل و آنلاین

دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۵ ب.ظ

اگر محدودیت زمانی دارید و میخواهید در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی کنید و در کمترین زمان ممکن و با آرامش مدرک آیلتس (IELTS) خود را گرفته و برای دانشگاهی که آپلای کرده اید ارسال کنید، پیشنهاد ما تدریس خصوصی آیلتس در منزل و یا به صورت آنلاین است.

 

تدریس خصوصی آیلتس در منزل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تدریس خصوصی آیلتس در منزل

کلاس های تدریس خصوصی در منزل به صورت فشرده و در سطوح مختلف، از مبتدی تا پیشرفته برگزار میشود. بهترین اساتید آیلتس با مدارک معتبر از دانشگاه های بزرگ کشور و با پیشینه کاری درخشان در مجموعه آموزشی شانژاد آماده خدمت رسانی در زمینه تدریس خصوصی آیلتس به شما متقاضیان عزیز میباشند. و در جهت تضمین کیفیت آموزش، گروه آموزشی شانژاد با شما قرار داد کتبی بسته و اساتید و کارشناسان مجرب ما بعد از تعیین سطح و مشاوره رایگان و با برنامه ریزی قدم به قدم دوره های آموزشی، شما را تا انتهای این مسیر یعنی کسب نمره ی قابل قبول در آزمون آیلتس، همراهی خواهند کرد. کلاس ها با در نظر گرفتن هدف شما در زمینه آیلتس آکادمیک و آیلتس جنرال برگزار و هر 4 مهارت زبانی (Listening, Reading, Speaking, Writing) به موازات هم به شما عزیزان آموزش داده می شود. همچنین خوب است بدانید، انتخاب زمان و محل برگذاری تمامی جلسات تدریس خصوصی با هماهنگی شما صورت میپذیرد. 

 

تدریس خصوصی آیلتس در منزل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مزایای تدریس خصوصی آیلتس در منزل

از مهمترین مزایای تدریس خصوصی در منزل صرفه جویی در زمان و هزینه رفت و آمد در کلاس های حضوری میباشد. در نظر داشته باشید، اگر اقدام به مهاجرت تحصیلی کرده اید و بورسیه تحصیلی گرفته‌اید، از ۲۰۰۰ دلار، تنها ۵۰۰ دلار از آن را در یک ماه، برای شرکت در کلاس خصوصی صرف میکنید. و یا مثلاً، اگر میخواهید به روش شغلی مهاجرت کنید، تنها درآمد یک ساعت از کار تان در خارج از کشور را هزینه یک جلسه کلاس خصوصی خواهید کرد.

یکی دیگر ازمزایای مهم تدریس خصوصی در منزل اختصاص تمرکز کامل مدرس بر روی شماست! به این صورت که اگر در کلاس های گروهی شرکت کنید و در بخشی از مبحث گرامری اشکال داشته باشید، مدرس شما نمیتواند جریان تدریس را قطع کند اما در جلسات تدریس خصوصی این مسئله وجود ندارد، چون هدف مدرس صرفا جلو بردن بخشی از یک کتاب نیست، بلکه هدف آماده سازی اصولی و سریع شما برای شرکت در آزمون آیلتس است.

 

تدریس خصوصی آیلتس در منزل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از دیگر مزایای تدریس خصوصی در منزل میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدیریت و جمع بندی دروس مطابق با سطح شما برنامه ریزی می شود.
  • در پایان هر جلسه میزان رشد و موفقیت شما ارزیابی می شود و استاد فرصت کافی برای رفع اشکالات شما خواهد داد.
  • میتوانید مدرس را با نظر و سلیقه خودتان انتخاب و در صورت نارضایتی مدرس را تغییر دهید.

مزایای تدریس خصوصی آیلتس آنلاین

اگر شما جزء متقاضیانی میباشید که در شهرهای دیگر ساکن هستید و یا قادر به حضور در کلاس ها نیستید، و همچنین علاقه مند به شرکت در کلاس های تدریس خصوصی آیلتس با اساتید مجرب مجموعه آموزشی شانژاد هستید، تدریس خصوصی آنلاین آیلتس میتواند مناسب ترین گزینه برای شما عزیزان باشد.

 

تدریس خصوصی آیلتس در منزل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حتما بخوانید: نحوه نمره دهی و تعیین سطح آزمون IELTS

 

متقاضیان عزیز برای شرکت در جلسات تدریس خصوصی در منزل یا به صورت آنلاین و همچنین برای اطلاع از دیگر خدمات آموزشی مجموعه شانژاد با شماره های زیر در تماس باشید.

Phone: 021-22902133    -    0912-3109856

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۸
گروه آموزشی شانژاد

تدریس خصوصی آیلتس در منزل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی